Hälsningar från julklappsstugan!

publicerat i Juligt;
Jodå, nu börjar det. Det som jag anade - hektiska tider! Ca 90% av min tid kretsar kring hockey, övriga 10% kring jul! Under den lilla tiden hinner jag dock inte skriva ner mina juliga tankar. Men nu är det ledigt hela helgen så nu ska jag ta mig tid! Kvällen har jag ägnat åt julklappar - fixar och donar för fulla muggar. Det är bara lite tråkigt att jag inte kan visa bilder på mina skapelser... Men om prick 3 månader och 2 dagar får jag - för då är julklapparna utdelade! 
Rätt snajdig inslagning. Kanske blir årets tema?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

Jag har samma problem att jag inte kan visa så mycket:) Syrran och jag brukar annars prata jättemycket pyssel men den här tiden på året och ända fram till jul så går det ju inte vilket är väldigt frustrerande:)

Kommentera inlägget här :