Inredningstänk

publicerat i Juligt;
Det börjar bli mörkt om kvällarna (och även dagarna när det är dåligt väder). Det får mig att längta himla mycket till att tända julstjärnan i fönstret. Och att plocka fram resten av julsakerna också för den delen. Just nu tänker jag mycket på hur jag vill ha det här hemma till jul. Har bott här i drygt ett år, men förra julen var ju katastrofal. Bytte inte ens till julgardiner.. I år tänker jag slå på stort - hela lägenheten ska svämma över av jul. Så mycket att det blir skitjobbigt att städa bort julen i januari! 
Men nu, den stora frågan: Blir det en disneyjul eller en riktigt sådär gammeldags jul-på-landet-mysjul? Låt oss fundera över det..
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av misshappineess.blogg.se:

Kanske blir en kombination ? Tror det skulle vara superfint :)

Svar: Jaa, en kombo hade ju varit det ultimata.. Eller dela upp i olika rum.. Nåja, det är ju lite tid kvar tills en behöver bestämma sig ;)
Jag

2:a kommentar, skriven , av Annie:

Tänkte likadant som christmas lady:) Du får skapa dig ditt egna lilla julparadis med allt det som du gillar:) Kul att du är igång igen; ser fram emot att utbyta pyssel/julklappsideer i år igen:)

Kommentera inlägget här :