Se, jag är återuppstånden.

publicerat i Juligt;
Nu börjar livet återvända lite grann. Har varit däckad sen sist jag skrev. Är nu sjukskriven med infekterade lungor. Fram tills nu har jag inte uppskattat det ett dugg! Har enbart ägnat mig åt att hosta, haft andningsuppehåll och snora. Nu är jag såpass medicinerad att hostan är lite lugnare och andningen är hyfsat normal, nu kan jag äntligen syssla med sånt en ska göra när en är sjuk. Till exempel kolla massor av film, läsa bloggar och googla juliga saker! Men först, ett projekt som jag längtat efter att få göra jättelänge. Ordna min jullista på spotify. Sånt älskar jag. Gör kanske en ny spellista i veckan beroende på vilket humör jag är på. Jullistan har varit ett litet sorgebarn länge. Har bara hävt in alla jullåtar jag hittat där, och bland alla öritmiljarders låtar är det lätt att någon blir bortglömd. Nu ska jag dela upp i flera spellistor! Återkommer med resultat.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av misshappineess.blogg.se:

Krya på dig och hoppas du blir bättre snart :) ser fram emot resultatet :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jag

Kommentera inlägget här :