Julpynta i september?

publicerat i Juligt;
Hörni, en kul grej som just hänt! Jag har fått jobb! Så min arbetslöshet varar enbart till den 14:e september, sen blir det jag som ska hjälpa ungdomar till arbete. Det känns hemskt spännande! 
Annars så bjuder min ledighet på sjukdom. Så jag åkte hem till mor och far för att bli lite ompysslad och sånt, ni vet. Tänkte även passa på att gå igenom mitt rum här hemma och ordna bland alla grejer. Har råkat sig så att det är fullkomligt kaos här inne. Efter alla flyttar jag genomlidit de senaste åren har det liksom samlats grejer och skräp här inne så jag vet inte längre vad som är vad. Mitt i allt rensande hittade jag en av mina jullådor som jag hade glömt bort! Det var en glad upptäckt och jag fick hemsk lust att börja julpynta redan nu. Det gladaste var nog att i lådan fanns lite pysselmaterial som jag beställde förra året, men aldrig hann pyssla ihop. Ser mycket fram emot att göra något vackert av det under höstens alla pysselkvällar som jag planerar att hinna med!
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

Åh vad kul med jobb, stort grattis! :)

Svar: Taack! :)
Jag

2:a kommentar, skriven , av Annie:

Grattis till jobbet! Vad härligt att hitta 'nya' gamla pysselgrejor - det är ju som julafton i September:))

Svar: Tack! :)
Jag

3:e kommentar, skriven , av bina:

Grattis till jobbet!! :)

Kommentera inlägget här :