Veckan som gått och lite annat.

publicerat i Juligt;
Livet återvänder sakta med säkert. Idag är jag lite mindre sjuk än jag var igår, vilket är enbart positivt. Veckan har varit dödligt tung men jag har överlevt, vilket också är enbart positivt! Det som inte är lika positivt är att jag varit helt blockerad från julvärlden. Men idag har jag tagit igen allt! Spenderade morgonen med ett besök på Rusta. Det var lite glest på julhyllorna, så köpte enbart ett par nya julgardiner. Men jag blev ändå glad av det som stod framme!
 
 
Julbelysningen var framme och även om jag inte är helt med på att ha färgad belysning utomhus så är det hemskt mysigt att gå omkring bland alla slingor i butiken. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

Vad skönt att du börjar bli lite piggare iallafall :)

Svar: Jaa, verkligen skönt :)
Jag

Kommentera inlägget här :