Smygpynta..

publicerat i Juligt;
Jag är fortfarande hemma och sjuk. Börjar bli måttligt less nu. Har varit till läkaren och vi har gemensamt bestämt att jag är frisk på måndag. Och där med basta! Men hörni, idag är det ju oktober. Och som alla vet börjar julupptakten på riktigt i oktober. I oktober är det bland annat okej att smyga in lite julpynt i lägenheten. Sånt som inte är jättejuligt (och som inte syns till grannarna). Kanske lite julkulor i en skål, eller en och annan julblomma. Tomtarna får vänta till första advent så klart. Men det blir nog en liten tur till skogen för att hämta hem lite enris att ha på bordet. Oh, så trevligt det är med oktober!
 
 
 
 Mitt första jularrangeman någonsin. Inte världstjusigt, men vad gör väl det? 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KATTIS - Bloggar om julen :

Jag tyckte det blev jättetjusigt :)

Svar: Tack! :)
Jag

2:a kommentar, skriven , av Annie:

Det blev jättefint!!

Kommentera inlägget här :