Livet!

publicerat i Juligt;
Har haft fullspäckade dagar! Igår till exempel var jag och kollade hockey. Inte nog med att Kiruna vann, men när vi klev ut ur arenan möttes vi av ett fantastiskt snöfall! 
 
 
 
Ber om ursäkt för crapig bildkvalité, frös så fasligt om fingrarna.. Det fortsatte i alla fall snöa hela natten och var ljuvligt att vakna på morgonen! Har haft en riktigt mysig dag på jobbet också, mycket tack vare snön.
 
 
Har kollat på denna utsikt. Gruvan i vinterskrud. Tyvärr är det en byggarbetsplats alldeles utanför bild, som i vanliga fall ser bedrövlig ut.. Men till och med den blev lite vacker i snön. 
 
 
Köpte ett sinnessjukt gott te här om dagen också som luktar såpass mycket jul att jag nästan smäller av. Det avnjöt jag medan jag beundrade snön där utanför (istället för att jobba..). På eftermiddagen hann vi med lite mindfulness också. Första gången jag provade och guu så avslappnande! 
100 % mysig dag!

Kommentera inlägget här :