Jag drömmer om julen.

publicerat i Juligt;
Det går framåt med förkylning. Känner mig piggare för varje dag som går! Idag har jag till och med orkat både laga mat och diska efter jobbet, såpass mycket energi! Nu väntar lite serie och lite julklappspyssel. Är klar med tre klappar, bara några kvar! Än så länge följer jag mitt schema till punkt och pricka, och fortsätter det så här kan jag ägna mig åt enbart julpyssel och annat mysigt hela december! Det ser jag framemot. Ser mest framemot att koka egen glögg, göra julgodis och baka pepparkakor. Och göra ett pepparkakshus! Och så ska jag ordna lite julmys för kompisar. Oh så mycket att längta till!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maries strålande jul:

Vilken mysig bild!

2:a kommentar, skriven , av hannapanna:

Det är så mysigt att läsa julblogg att till och med jag börjar längta efter julpynt och annat julkul! ❤

Kommentera inlägget här :