Här bor jag.

publicerat i Juligt;
Har insett att jag är en sämst bloggare. Jag lovar och lovar, men håller sällan det jag lovat. Till exempel har jag för evigheter sen avgett ett löfte om att jag ska visa lite bilder från nya lägenheten. Har inte gjort det. 
Men! Nu ska det bli ändring. Här bor jag:
 
 
Jag har en hall med rengbåge. 
 
 
Ett sovrumsfönster, som visserligen inte ser fullt sammalika ut nu som när bilden togs. Snart tänker jag byta till röda (annars likadana) gardiner, för jag vill ha jul! 
 
 
En pysselhörna där allt skapande sker! 
 
 
Ett köksbord där jag än så länge aldrig har förtärt en måltid pga soffan är skönare (och närmare köket). Soffan får ni dock inte se, för jag har inte städat den sidan av rummet...
 
Så, här bor alltså jag. I ett virrvarr av blandade stilar och saker och färger och sånt som jag för stunden tycker är roligt. Och minnen. Har jättemånga bra minnen och gamla saker som funnits i släkten länge!
Än så länge är det rätt vår/somrigt här, men imorgon ska hösten flytta in. Och kanske lite julen...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

Vilka fina stolar du hade runt köksbordet!! Jag använder inte heller mitt köksbord som matbord - jag äter all mat i soffan..:) Däremot är köksbordet kombinerat pysselbord-bakbord:) Jag har ju tyvärr inte en ordentlig pysselhörna som du, utan allt pyssel är spritt i hela lägenheten...

2:a kommentar, skriven , av Anette - En fin jul:

Vad fint du har det :)

Svar: Tack! :)
Jag

Kommentera inlägget här :