Dag 6 - pyssligt!

publicerat i Juligt;
Jag har börjat jobba igen. Dag ett (igår alltså) dog jag just efter att jag kom in genom dörren. Dag två (idag alltså) har jag lyckats hålla mig levande tills nu ungefär. Det tar på krafterna att jobba. Och att inte vara helt frisk + inte sova på nätterna pga hosta. Men annars leker livet! 
Missade gårdagens utmaning så kör på dagens istället. 
 
Jag älskar pyssel! Allt slags pyssel. Jag längtar tills jag är klar med julklapparna och fåt tid över till julpyssel. Det första jag ska göra är att stöpa ljus. Det är kul!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

Har du några julklappsprojekt som du kan visa? Eller är det för dig som för mig att många av din familj läser din bloggar...
Jag är alltid så nyfiken på vad andra gör för julklappar själva:))

Svar: Åh, tyvärr inte! Alldeles för många familjemedlemmar som läser här också :)
Jag

Kommentera inlägget här :