En himla bra julvecka.

publicerat i Juligt;
 
Veckan som gått har jag verkligen börjat komma i julstämning och fått ordning på jultankarna. Jag har bara inte fått ner det i bloggen.
Varje morgon börjar med ett avsnitt julkalender till frukost, därefter julmusik på hög nivå medas jag piffar lite inför jobb. På jobbet har de fått upp julsakerna i secondhand-butiken som ligger vägg i vägg med mitt kontor. Där har jag varit inne och spanat efter bra att ha julsaker. Jag har börjat pynta lite smått. Lär bli ännu mer till veckan (bara två veckor kvar till 1:a advent så nu är det helt ok!). Jag har bakat pepparkakor och lussekatter.. Och ätit pepparkakor och lussekatter så jag nog inte vill se fler katter i hela mitt liv. Flera klappar är klara, som jag lääängtar att det blir jul så jag kan visa allt! Igår slog jag till och köpte första julmusten samt kikade på första julfilmen. Ja, ni gissade rätt. Det var Ensam hemma. 
En himla bra julvecka med andra ord. Jag tror det är vädret där ute som göre!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

Jag måste verkligen få upp min julbelysning på balkongen - det är bara svårt att känna sig inspirerad när det är mörkt, blött och grått därute..!

Kommentera inlägget här :