En släng av längtan!

publicerat i Juligt;
Början på april och jag har gått omkring med en tokig längtan efter julen.. Är detta riktigt bra? Våren börjar precis nalkas och jag googlar julpyssel.. Är det dags att söka professionell hjälp nu? Äh, vem är det jag frågar egentligen? Ni som är inne och läser detta nu är förmodligen lika tossiga som jag! Jag ville bara skriva av mig lite längtan, så att den inte växer sig allt för stor redan nu.. För då kan det hända att jag börjar julpyssla redan veckan efter midsommar! Vi hörs igen om några månader, när det är mer rimligt att jullängta.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andrea:

Haha! Du är inte ensam kan jag lova. Jag går redan och smålängtar och har redan börjat skriva ner ideer för julen. Längtar tills alla bloggar kickar igång på riktigt. Men God... vår eller något så hörs vi om ett par månader! :)

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Du är inte ensam, försöker också att inte tänka för mycket, väntan blir så lång. Men ibland går det inte att låta bli. .

3:e kommentar, skriven , av johanna:

du är inte ensam, nu när påsken kom med all sin påskmust blev jag helt julgalen. Men visst är det svårt, man vill ju njuta av våren och sommaren också! Försöker hålla mig borta från julbloggen genom att blogga på min vanliga blogg (http://litensresa.blogg.se) men det är svårt. Det kommer liksom hela tiden upp nya uppslag för julbloggen känns det som...

Kommentera inlägget här :