Städa städa varje fredag - och snart är det jul!

publicerat i Juligt;
Idag har jag äntligen haft tid att städa. Eller äntligen och äntligen, det är inte så att jag längtat efter att städa, men det har varit VANSINNIGT stökigt här. Vansinnigt I tell you. Har inte orkat/haft tid på aslänge + att jag är en riktig slarver. Så jo, äntligen har jag haft tid att städa. Har även passat på att göra lite höstligt, nära på juligt här inne. Band en stjärna med lite träpinnar och har hämtat hem lite enris och kottar. Sakta men säkert smyger jag in julen.
 
 
Ursäktar crapig bildkvalité. Paddan börjar ge upp.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av мобилизация это:

Wonderful website. A lot of helpful info here. I'm sending it to some friends ans additionally sharing in delicious.
And obviously, thanks for your effort!

Kommentera inlägget här :