Julkalender för bloggare!

publicerat i Juligt;

Nu tycker jag att vi börjar räkna ner till julafton, med ett inlägg per dag med en bestämd rubrik. Imorgon öppnar vi första luckan - Häng på, vettja!

1. Bästa sättet att få julstämning

2. En bild från ditt hem

3. En julig bild på dig som du själv tycker om

4. Den bästa julklappen du fått

5. Den bästa julklappen du gett

6. Ditt bästa julpyssel

7. Din favorit julbild som du fotat själv

8. Dagens julpepp

9. Det bästa med julbloggar/att julblogga

10. En bild på din jul förra året

11. En bild på din jul från förr

12. Ditt bästa luciaminne

13. En bild från idag

14. Det juligaste du vet

15. Det värsta med julen

16. Ditt bästa julminne

17. Något juligt som gör dig glad

18. Ditt bästa tips för en Snäll jul

19. Någon du saknar vid jul

20. Det som återstår av julförberedelserna

21. Vad julen handlar om för dig

22. Årets paketinslagning

23. Din uppesittarkväll

24. GOD JUL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillie - Merjul:

Va roligt! Ska försöka hänga på :)

Svar: Vad kul! :)
Jag

2:a kommentar, skriven , av Lillie - Merjul:

Jag la upp din lista i min blogg också, hoppas det gick bra :)

3:e kommentar, skriven , av Lisa:

vilken kul idé! Ska även jag försöka mig på detta :)

Kommentera inlägget här :