Fredagsfeelings på en tisdag?

publicerat i Juligt, Julpyssel;
Har gått omkring hela dagen med känslan av att det är fredag. Det är en skön känsla alltså! Men imorgon börjar c-uppsatsskrivandet.. Det lär bli några månader av vånda, lidande, sena kvällar och förhoppningsvis mycket kul! 
 
 
På tal om något helt annat. En sån här ska jag försöka mig på att göra i år. Tyckte att den var hemskt fin.
Förra året försökte jag också göra en snökula, men den höll inte så länge... Använde mig av något billigt dåligt lim, men i år ska jag investera i något bättre!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jul hos Linda:

Jag skrev min c-uppsats förra året i svenska (om ungdomslitteratur för övrigt). Och nu har jag precis börjat på min d-uppsats så jag går verkligen igenom samma grej nu :) men det är rätt intressant även om det tar mycket tid. Lycka till!

2:a kommentar, skriven , av Ammie:

Fint pynt spanade på det förra året men valde att göra liknande men utan vätska och i julgranskulor med barnen. Limmade fast ett plastdjur (räv i en och rådjur/hjort i den andra) och hällde på en massa vitt glitter och limmade igen kulan. Superfina blev dem, får dock se hur de har klarat förvaringen och om de går att använda i år igen.

Kommentera inlägget här :