Min nya favorit syssla.

publicerat i Juligt, Julpyssel;
Förutom ugglor så har jag ägnat ungefär 85% av helgen åt min nya favoritsyssla: Pärla pärlplattor! Så himla rogivande och kul. Nästan som att brodera, fast snabbare. 
 
 
 
Några av mina alster. Här blev det lite mer jultema. 
 
 
Gjorde även Tornedalen Pride-loggan. Det var nämligen historiens första prideparad i Tornedalen i sommar, och det är bland det häftigaste jag varit med om! Nu i helgen var det Sápmipride uppe i Kiruna, och då blev jag inspirerad. 
 
 
Tidigare har jag pärlat denna skönhet som hänger på vår dörr och sprider lite kärlek till alla brevbärare!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Charlie CS - Kulturtant som älskar jul!:

Nämen ÅH vad fint! Granen är helt fantastisk!

2:a kommentar, skriven , av Dejan :

Vilken mysig blogg du har, den måste jag missat!::)

3:e kommentar, skriven , av Lisas Vinterland:

Supertjusigt! Gillar rosa/lila snöflingan skarpt! :)

Kommentera inlägget här :